Intercanvi escolar amb l’IGS Sassenburg

Del 23 al 30 d’octubre 10 alumnes del centre prenen part en Acompanyats pels professors Emigdi Subirats i Maribel Pegueroles, del Departament de llengües estrangeres, realitzen aquest intercanvi per segon any consecutiu. Dimarts 24 varen ser rebuts per la direcció del centre alemany i varen realitzar diverses activitats de benvinguda, a part d’assistir a classes de llengua castellana i llengua anglesa amb els companys alemanys. L’assistència a classe aporta una nova visió de l’ensenyament, també per als professors els permet un molt bon reciclatge tant en l’ús de l’idioma alemany com en el model educatiu. El sistema alemany es basa molt en la comprensió de textos en totes les assignatures, el debat i l’aportació personal de l’alumnat. Pràctica escrita i oral es combinen. L’IGS Sassenburg està situat al costat de la ciutat de Gifhorn, a la Baixa Saxònia, entre Hannover i Wolfsburg.