Intercanvi amb l’IGS Sassemburg

Els alumnes participants en l’intercanvi amb l’IGS Sassemburg, a la ciutat de Gifhorn (estat de Sachsen, a Alemanya), ja participen de les classes i de les activitats pròpies d’aquesta activitat escolar destinada a l’aprenentatge de l’anglès i de l’alemany. Enguany els acompanyen els professors Ruth Avinyó, Maribel Pegueroles i Emigdi Subirats del Departament de Llengües Estrangeres. Són 27 alumnes que conviuen en famílies. Aquesta és la tercera vegada que es realitza un intercanvi consolidat, que mereix una bona atenció ja que els professors expliquen el model d’educatiu alemany. Els nostres alumnes han realitzat diversos powers i vídeos explicatius de la nostra cultura i escola.