Especial de Sant Jordi de la Cadena Ser al centre

Avui hem tornat a compartir els preparatius del dia de Sant Jordi amb la comunitat educativa de l’Institut Joaquim Bau de Tortosa. El director de l’Institut, Joan Serra, i el representant dels alumnes, Òscar Ologaray ens han donat la benvingut i ens han avançat alguns dels actes que celebren avui. Òscar també ens ha interpretat una peça musical amb el violí.

ESCOLTA-HO:

Hem parlat amb la professora del departament de Filosofia de l’Institut Joaquim Bau, Laia Blanch i amb alumnes que ens han explicat les seves experiències amb la lectura i les seves aspiracions professionals.

Escolta les opinions dels alumnes de l’Institut Joaquim Bau de Tortosa sobre la seva relació amb la lectura.

El president de l’AMPA de l’Institut Joaquim Bau i el professor i escriptor, Emigdi Subirats, ens han explicat les activitats que han organitzat al voltant de St. Jordi com la trobada d’escriptors o l’edició d’un recull de narracions de Manuel Pérez Bonfil.

Hem comartit una part del programa amb els professors Chelo Carceller, del departament de llengua i literatura castellana i Josep Pinyol, de llengua i literatura catalana.

L’escriptora de Xerta, Francesca Aliern, ens ha explicat les novetats relacionades amb la seva darrera novel.la : “EL CAFÈ DE PARÍS” on explica la història de la Magdalena.

Hem tancat el programa parlant amb els participants de la taula científic-tecnològica: Pere Estupinyà, Jessica Tomàs i Jaume Cugat. L’alumne de l’Institut, Òscar Ologaray ens ha interpretat una altra peça per acomiadar-nos.