Acte de condol per la mort d’Abel Martínez

Avui fa un any de la mort del professor assassinat per un alumne a l’institut Joan Fuster de Barcelona.
És per això que l’alumnat de l’institut Joaquin Bau, juntament amb tota la comunitat educativa, volem tornar a expressar el nostre condol pel professor assassinat i donar suport als seus familiars. També ens volem solidaritzar amb tots aquells que pateixen violència o l’han patit en algun moment de la seva vida.
Tal com es va dir en el seu moment, les mesures per evitar desgràcies com aquesta, passen per treballar i millorar la relació entre tots els membres dels centres docents.
Volem per tant, en el minut de silenci següent, recordar l’Abel Martínez i mostrar-nos contraris a tot tipus de violència.

Òscar Ologaray

DSC_0400v2