Encàrrec de panellets realitzats pels alumnes del Cicle de cuina

Aquest dimarts 20 d’octubre es va realitzar el taller per aprendre receptes, preparacions i presentacions de panellets amb la col·laboració de l’Escola de Cuina del Institut J. Bau.
El professor Valero Munté Baldirà va delectar els participants amb la preparació de tota classe de panellets, els quals van acabar el taller amb una gran satisfacció per l’aprenentatge obtingut.
Va ser tanta l’acceptació que es va proposar fer-ne un altre de bombons. Ja us tindrem informats.
La participació va ser completa.

També es fa saber que es poden encarregar panellets realitzats pels alumnes del Cicle de cuina per recollir el divendres 30 d’octubre.

Bon profit i bona castanyada.