Els alumnes Toni Pérez i Neus Vidal guanyen el premi Petjades, de memòria històrica, en la modalitat de llengua anglesa

Els alumnes Toni Pérez i Neus Vidal, de 4t ESO D “humanístic i artístic”, s’han emportat el premi Petjades del curs 2022-2023 en la modalitat de llengua estrangera. El lliurament dels guardons va ser dijous dia 20 d’abril en un marc inigualable, el Palau del Castellà de la vila de Gandesa, un edifici medieval restaurat ideal per a actes literaris i educatius.

Aquest premi està organitzat per l’associació Amics i Amigues de l’Ebre, conjuntament amb el col·lectiu DEMDE-Ebre, professors de memòria històrica, amb el suport d’Òmnium Cultural. En aquesta edició hi ha participat un total de 120 alumnes provinents d’un total d’onze centres d’arreu de les Terres de l’Ebre. A la vegada, en la modalitat de català han estat premiades dos alumnes de l’institut Roquetes.

En l’acte va prendre part l’alcalde de Gandesa, Carles Luz, el delegat dels Serveis Territorials de Justícia a les Terres de l’Ebre Lluís Montull, la presidenta de l’Òmnium ilercavó Dolors Roó, el president d’Amics i Amigues de l’Ebre Marc March, i la secretària del jurat del petjades, la professora Carme Maigí.
Felicitem tots els participants i els organitzadors d’un premi molt emotiu, que recupera històries existencials molt humanes, que fan reviure un passat no gaire agradable però que mai no hem d’oblidar.