Els alumnes Pablo Moreno i Núria Mas, finalistes del Concurs de Traducció alemany-català de la UPF

Els alumnes Pablo Moreno, de 4t ESO C, i Núria Mas, de 1r de Batxillerat A, han quedat finalistes del Concurs de traducció alemany-català que organitza la Universitat Pompeu Fabra, i que ja ha arribat a la vint-i-quatrena edició. L’acte de lliurament dels premis de la Facultat de Traducció i Ciències del Llenguatge tindrà lloc el divendres 24 de maig del 2024, a les 17.00h, a l’Auditori del Campus del Poblenou.
Tal com s’anuncia en les bases del concurs: La Facultat de Traducció i Ciències del Llenguatge de la Universitat Pompeu Fabra
convoca aquest concurs amb el propòsit d’il·lustrar la vitalitat de l’ensenyament del francès i l’alemany i promoure el multilingüisme a casa nostra. També té com a objectiu introduir la pràctica de la traducció de la llengua estrangera als centres de secundària per destacar-ne la importància en la nostra societat. El concurs compta amb la col·laboració de l’Association de Professeurs de Français de Catalogne (APFC), l’Associació de Professorat d’Alemany de Catalunya (APALC), l’Institut Français de Barcelona i el GoetheInstitut.
Felicitem els dos alumnes per l’excel·lent feina que estan realitzant en l’estudi de l’alemany, i pel fet que hagin aconseguit ser finalistes d’aquest important concurs. Tota una fita!