Ballet Estudi a l’institut

L’escola de dansa de Tortosa, BALLET ESTUDI, enceta un conveni de col·laboració amb l’institut Joaquin Bau, realitzant una classe magistral amb els alumnes del batxillerat Artístic.

El passat dimarts 17 d’octubre, Llibertat Curto, la directora de l’escola de dansa “Ballet Estudi”, va realizar una classe amb els alumnes de 1r de Batxillerat d’Arts Escèniques i Dansa, amb la col·laboració de 3 alumnes del centre, que actualmente formen part de l’escola.

Els alumnes van poder gaudir d’una master class  consistent en una demostració d’un seguit d’exercicis encadenats de la dansa contemporània.