Acte de lliurament de les certificacions de Cambridge university

La direcció  i el Departament de Llengües Estrangeres  van organitzar l’acte de lliurament de les certificacions de Cambridge university per a alumnes del nostre centre, corresponents a les proves del curs passat dels nivells A-2. B-1 i B-2. Va ser un acte emotiu en el qual es va felicitar cordialment totes les persones que assoliren el diploma corresponent després d’un curs preparatori a les aules, durant l’anomenada Split lesson. Aquesta ha estat una aposta important del centre que està donant els seus fruits.

Posteriorment, una representant dels exàmens Cambridge va fer cinc cèntims del format i la importància de les titoluacions per als progenitors, els quals atentament van seguir les seues expliccions i van entaular un bon debat. Recordem que tots els i les alumnes de les universitats catalanes han d’assolir el nivell B-2 de llengua anglesa per tal de rebre la llicenciatura corresponent.