Visita de Gonzalo Luna

Divendres 21 de setembre els i les alumnes de 2n de Batxillerat D, l’artístic, varen rebre la visita a classe de tutoria de Gonzalo Luna. Varen escoltar la seua trajectòria vital que el va portar del Perú a Barcelona, després d’haver estat criat a l’Uruguai. Està afincat a Tortosa perquè buscava un indret on pogués parlar en català, tot un homenatge a la nostra llengua i cultura. Els va fer cinc cèntims dels seus ideals i model de vida, de la seua feina de voluntariat amb els xiquets de la biblioteca Marcel.lí Domingo. També de la seua feina en un taller de vestits de tradició hippy al barri tortosí del Temple. Va tocar la guitarra com a exemple d’artista complert afeccionat. Una jornada molt instructiva i alliçonadora.