Tast de cerveses artesanes del territori amb maridatge

Aquest divendres per la tarda, l’AMPA de l’Institut J. Bau, van organitzar un tast de cerveses artesanes acompanyat d’exquisides picadetes creades per l’Escola de cuina de l’Institut. L’esdeveniment es va fer al pati de l’institut i va comptar amb l’assistència de més de 100 persones, entre mares, pares, professors i amics.Xavier De la Torre, de l’empresa tortosina Lo Gambusí, ens va fer una explicació de com s’elaboren les cerveses artesanes només amb productes naturals y de les característiques de cadascuna de les cerveses que vam tastar. El dia abans, els mestres cerveses van fer una classe als alumnes del Cicle de cuina i sala, sobre el procés de fabricació i dels diferents tipus de cervesa que es produeixen i que, els majors d’edat, en acabar van fer un tast.Es van degustar 4 tipus de cerveses artesanes elaborades per dues empreses de les nostres terres. Lo Gambusí, de Tortosa, va presentar les famoses “Cinteta” i “Riu”, cerveses torrades, lleugeres i d’amargor baixa, i L’Anjub, de Flix, ens va delectar amb la “Blat Raner”, una cervesa de blat molt refrescant i la “Juliett”, una cervesa negra per a gustos exigents.Es van beure uns 50 litres de cervesa i es van repartir més de 1360 racions per fer més agradable la degustació. Tot un èxit.

Galeria fotogràfica