Visita a l’Escola d’Hosteleria i Turisme de Sitges

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat 14 i 15 de març els alumnes de primer curs de cuina van visitar l’Escola d’Hosteleria de Turisme i Sitges. Varen visitar les instal·lacions, comegueren els cicles que allí s’imparteixen i guadiren del dinar que els seus companys de les altres escoles els prepararen. Així mateix s’aprofità l’ocasió per visitar els monuments més emblemàtics de la capital catalana, tal i com es pot veure en la foto de grup a la porta de la Sagrada Familia.