Venjança, un curtmetratge de l’alumne Arnau Gilabert

Al vespre de dijous 11 d’abril va estrenar-se al saló d’actes del centre el curtmetratge Venjança, del qual és autor l’alumne Arnau Gilabert, de 2n de Batxillerat F (l’escènic). Es tracta de la part pràctica del seu treball de recerca, que ha tutoritzat el professor Francesc Sancho, del Departament de Visual i Plàstica. La presentació de l’acte va anar a càrrec dels alumnes Victòria i Joel, de 2n Batxillerat internacional.
Venjança ha estat elaborat a l’estil d’un Western, com a plasmació d’una història que mescla la revenja amb la delinqüència organitzada. Alguns dels protagonistes de l’obra són pròpiament companys de classe: Jesús Montero, Andreia Andone, Berta Cabrera o Raül Herráiz, que van tenir una actuació molt lluïda en el seu paper d’actors i d’actrius.
Després del passi del documental es va establir un nodrit debat amb el públic assistent, en el qual van intervenir tots els actors, el director del curtmetratge, i el professor del treball de recerca.
Ha estat una activitat molt didàctica, que ha permès que l’Arnau Gilabert tingués la possibilitat d’estrenat el seu curtmetratge acompanyat de tots els seus col·laboradors entusiastes.
L’enhorabona al director i a tots els actors i les actrius. Ha estat una feina realment extraordinària!