L’alumnat del Dertosa a l’acte de jubilació del Serveis Territorials d’Ensenyament

Dimecres 10 d’abril va celebrar-se a la seu dels Serveis Territorials d’Ensenyament de la Generalitat l’acte de comiat del professorat jubilat de l’any 2022. Hi van intervenir tot un seguit d’alumnes del nostre centre, els quals varen realitzar interpretacions musicals, recitacions poètiques o exhibicions de dansa.
Va ser un acte molt emotiu per a tots els companys i les companyes que han acabat llur trajectòria docent, amb una actuació molt lluïda dels nostres alumnes participants: Pau Antolí, Isaac Artells, Carla López, Vera Checa, Neus Garcia, Benjamin Hromei, Pau Forner i Pia León..
Varen ser acompanyats per la professora de música, Cristina Ortí, i per la directora del centre Francina Prades. Tothom va tenir paraules d’agraïment envers el professorat del departament de música, que ha coordinat l’activitat, així com d’admiració per la bona feina feta pels joves músics i dansaires.