Participació de l’alumnat de Direcció de Cuina a les Jornades Cíviques de Xerta

El passat divendres 22 d’abril, tres alumnes del grup de 1r de Direcció de Cuina van ser convidats a fer una xerrada sobre la cuina d’aprofitament.

La xerrada es va englobar dintre de les Jornades Cíviques que organitzava l’Ajuntament de Xerta. L’alumnat va poder explicar al públic assistent com aprofitar el 100% dl producte de diferents elaboracions una vegada pensem que ja no tenim res a fer.

Els alumnes Sergi Martínez, Pep Valldepérez i Albert Montero, acompanyats per la professora Cinta Curto, van representar a l’Escola d’Hoteleria de l’Institut Dertosa amb un molt bon nivell!

Us deixem algunes imatges de l’esdeveniment: