L’exposició itinerant del Museu de Matemàtiques de Catalunya visita Tortosa

Ahir dia 31 de gener es va inaugurar l’exposició itinerant del MMACA. Situada al Museu de l’Ebre, l’exposició pretén divulgar i estimular una imatge social positiva de les matemàtiques, apropant-les a les persones mitjançant experiències interactives i activitats de manipulació. La professora de matemàtiques del nostre centre, Jessica Tomàs, ha estat una de les principals impulsores perquè alumnat i població en general de Terres de l’Ebre puguem gaudir de l’exposició.

Des de l’1 de febrer fins al 15 de març més de 2200 alumnes de primària i secundària del nostre territori podran gaudir de tallers amb monitoratge de dilluns a divendres. Els caps de setmana l’exposició estarà oberta per al públic en general amb el següent horari: els dissabtes d’11 a 14h i de 17 a 20h, i els diumenges d’11 a 14h.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO del nostre centre visitarà l’exposició a principis de març.

No us podeu perdre aquesta exposició, que té per lema: PROHIBIT NO TOCAR!