Sant Tomàs 2022

El passat 28 de gener es van realitzar una sèrie d’activitats i sortides per commemorar el dia de Sant Tomàs al centre.

Els alumnes de 1r d’ESO van començar el dia amb un Kahoot esportiu del qual sortia un grup guanyador de cada classe. Tot seguit, van participar en diferents activitats esportives durant el matí com dansa, rem, skate, pàdel i jocs de taula.

Els alumnes de 2n d’ESO van fer un itinerari per la Tortosa més antiga, amb activitats de descoberta dels punts més importants de la ciutat. Van poder conèixer més d’espais com els Reials col·legis, el Castell de la Suda, els Jardins del Príncep, el Call Jueu o el Museu de Tortosa.

Els alumnes de 3r d’ESO van participar en un Escape Room i en un cinefòrum en llengua anglesa, per una banda. L’altra meitat del matí van fer una visita interpretativa a Mig Camí, a càrrec del geòleg Àlvaro Arasa.

Per últim, els alumnes de 4t d’ESO van dur a terme una gimcana matemàtica amb construcció de Cúpules de Leonardo i un itinerari per l’arquitectura modernista de Tortosa.