L’alumne Xavier Gisbert guanya el premi Ramon Calvo de Treballs de Recerca

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Amb motiu de l’entrega dels premis als millors Treballs de Recerca de les Terres de l’Ebre, el passat dijous 26 de maig es va celebrar el lliurament del X Premi Ramon Calvo i Fundació Caixa Tarragona de Recerca i Investigació a la sala municipal d’exposicions Ramon Calvo de Deltebre.

L’acte va ser presidit per l’Alcalde de Deltebre, el Sr Gervasi Aspa, i també hi assistiren en representació de l’Obra Social de Caixa Tarragona, el Sr Xavier Bas, el Director dels Serveis Territorials d’Educació, el Sr Toni Martí, i la directora de l’IES Deltebre, la Sra Maria Antònia Sabaté.

Els alumnes premiats de la branca científica i tecnològica van ser Xavier Gisbert Beguer de l’Institut Joaquín Bau de Tortosa amb el treball Prestatgeries Automatitzades amb Components Reciclats, amb el primer premi, i David Millan de l’Institut Sòl de Riu d’Alcanar amb el treball Cel·les Solars Sensibilitzades amb Colorants.

Les premiades de la branca humanística i social foren Gemma Villalbí de l’IES Deltebre amb el treball Els conflictes entre la fauna i el conreu de l’arròs al Delta de l’Ebre, amb el primer premi, i Júlia Agudo de l’Institut Sòl d’Alcanar amb el treball Me’n contes un altra iaia?.

El Premi de cartells el va guanyar Sandra Pinzà de l’Institut Ramon Berenguer IV d’Amposta amb el cartell “Voler és poder” que serà la imatge de l’onzena edició dels premis que se celebraran al 2013.

El treball de l’alumne del nostre centre, Xavier Gisbert Beguer, consistia en el disseny, construcció i programació d’un robot organitzador de prestatgeries industrials. Per fer-ho, utilitzà diversos components que reciclà d’impressores, esglaons d’alumini i capses de plàstic, entre d’altres.