L’alumnat de 2n de Pastisseria ha presentat la 3ª edició de “Llegir un bombó, tastar un llibre”

Ahir va tenir lloc a la llibreria La 2 de Viladrich, la presentació de la tercera edició del projecte “Llegir un bombó, tastar un llibre” que ha preparat el nostre alumnat segon cursdel CFGM de Pastisseria i forneria. El projecte d’aquest any, més feminista que mai, gira al voltant de sis llibres d’autores ebrenques. Per aquest motiu, en l’elaboració dels bombons s’han utilitzat productes propis de les terres de l’Ebre i de la seva gastronomia, com la mandarina, l’oliva, la mel, l’arròs…
Es tracta del disseny i elaboració de 6 bombons, cada un d’ells ens transportarà a l’època i lloc d’on és l’autor de l’obra literària a la qual representa mitjançant els sabors i textures. Es tracta d’una edició limitada, i la podreu trobar a la mateixa llibreria La 2 de Viladrich, a Tortosa. El projecte es concreta en una caixeta de sis bombons inspirats en cada una de les sis obres literàries, i realitzats per l’Escola d’Hoteleria de l’Institut Dertosa. Cadascun dels bombons va acompanyat d’un codi QR, que donarà accés a la lectura d’un petit fragment de l’obra en la que s’ha inspirat. També hi ha una caixa regal que inclou la caixeta de bombons i un llibre, a escollir entre els títols seleccionats.
Les obres literàries a partir de les quals s’han elaborat els bombons són:
– Les Closques de Laia Viñas
– Amor en blau i negre de Montse Boldú