Jornada de Jocs Tradicionals a les Avançades de Sant Joan

El dimecres 24 d’Abril del 2013, el departament d’Educació Física de l’NS Joaquin Bau, va organitzar la 2ª Jornada de “Jocs Tradicionals” a les Avançades de Sant Joan per desenvolupar el contingut curricular dels jocs tradicionals programat a 1r ESO, amb la presència dels tots els seus alumnes.

En aquesta segona edició vam contar també per a l’organització amb els alumnes de l’URV de la menció d’Educació Física, els quals es van encarregar d’organitzar alguns dels jocs.

Vam contar també, de manera excepcional amb la presència del Sr. Delegat Territorial, Toni Martí, l’inspectora en cap Imma Olbiol, l’inspectora del centre Cinta Moriones i la representat Territorial de l’Esport a les Terres de l’Ebre, Cinta Espuny.

L’entorn històric de les Avançades, va ser el marc adient per aquesta activitat de Jocs Tradicionals. Els alumnes van participar de manera activa i van gaudir de la pràctica de diferents jocs als que jugaven els seus iaios i iaies.