INTERCANVI AMB LA REPÚBLICA TXECA 2012

Un any més un grup d’alumnes del nostre centre ha participat de l’intercanvi escolar amb un centre de la República Txeca. Aquesta vegada van ser 8 alumnes de 4rt d’Eso i de 1r de Batxillerat els que van gaudir d’una estada en família i també fent classes a una escola anglo-txeca de Ceske Budejovice durant una setmana. A més, també podreu veure les fotos que es van fer durant la visitar a Praga. Tot plegat van ser set dies al principi de setembre que molt aviat seran correspostos quan a mitjans de novembre acollirem als alumnes txecs.  D’aquesta segona part de l’intercanvi ja us n’informarem més endavant!