Avui ha començat la V Setmana d’Emprenedoria a l’Escola d’Hoteleria del Dertosa, una iniciativa que té com a objectiu fomentar l’esperit emprenedor i innovador entre l’alumnat dels diferents cicles formatius.
Durant la jornada, l’alumnat ha pogut participar en diversos tallers pràctics com ara l’elaboració i tiratge de cervesa, la creació de decoració nadalenca a càrrec de l’empresa Lima Limón, i un taller de tall de pernil conduït per Filaman.
A més, la Oficina Jove del Baix Ebre ha impartit un taller d’emprenedoria per a l’alumnat, amb l’objectiu de donar a conèixer les eines i recursos disponibles per iniciar projectes propis i desenvolupar competències empresarials.
Paral·lelament, els estudiants del CFGS de Direcció de Cuina han visitat la Fira Gastronòmica de Barcelona, on han pogut conèixer les darreres tendències del sector. D’altra banda, els grups de CFGM de Cuina i Gastronomia i CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria han visitat les instal·lacions de la Xocolateria Creo a Tortosa, una experiència enriquidora que els ha permès descobrir el procés artesanal de l’elaboració de la xocolata.
Aquesta primera jornada ha estat tot un èxit i ha permès a l’alumnat aprendre, experimentar i inspirar-se a través de l’emprenedoria i la innovació. La setmana continuarà amb noves activitats, tallers i visites que promouran la creativitat i el treball en equip dins del sector de l’hoteleria i la gastronomia.









