Èxit d’assistència a la jornada de portes obertes del Batxillerat Internacional

Amb la sala d’actes plena, el dissabte 17 de febrer es va celebrar la jornada de portes obertes del Batxillerat Internacional.

El matí va començar amb una xerrada explicativa sobre què és aquest batxillerat i com l’organitzem al nostre centre. A continuació, els professors i professores van comentar els aspectes més rellevants de les seues assignatures i, finalment, alumnat que actualment cursa aquests estudis va explicar les seues impressions i vivències.

Per acabar la jornada, l’alumnat va guiar els assistents per diferents espais del centre detallant algunes de les activitats que estan portant a terme a les classes.

Recordem que el període d’inscripció a les proves d’accés comença el 19 de febrer i acabarà l’1 de març.