Estada d’erasmus per Gifhorn (2)

Durant els vuit dies d’estada a Gifhorn, el nostre alumnat ha realitzat moltes i diversificades activitats. A l’escola, IGS Sassenburg, van participar en una activitat culinària, en una gimcama a la recerca del tresor, i en dos tornejos esportius: un de voleibol i un altre de futbol americà.
A la vegada van visitar la ciutat de Hannover, la capital de l’estat de la Baixa Saxònia, en la qual varen poder gaudir d’una visita guiada en alemany al Parlament de l’estat. Una altra ciutat que varen conèixer va ser Wolfsburg, situada a pocs quilòmetres de distància de Gifhorn, ja que varen poder fer una visita a la seu de la Volkswagen, al seu museu de cotxes nous i antics, als dos camps de futbol Volkswagen arena on juguen els equips masculí i femení, a l’outlet com a centre de compres i a la bolera, on s’ho van passar molt bé. També realitzaren una visita de memòria històrica a la ciutat de Berlín, en la qual varen poder contemplar les restes de l’antic mur de la vergonya.
Un sopar de famílies donava el comiat a una bonica estada amb l’alumnat alemany.