El servei comunitari de 3r d’ESO estrenem web!

L’alumnat de 3r G ha posat en marxa, dintre del seu projecte “Fem web”, la pàgina del Servei Comunitari. En ella s’hi troben detallats tots els projectes que estem portant a terme al Servei així com algunes de les seves produccions.

S’han organitzat en petits grups i cada setmana van treballant el web, penjant-hi tot el que fan els altres grups de 3r, de manera que tot l’alumnat del grup hi dedica unes certes hores a treballar-hi, és un web col·laboratiu.

Aquest grup d’alumnes també s’encarrega de les xarxes socials del Servei Comunitari, com ara instagram, facebook, twiter i youtube.

Podeu consultar la pàgina a la següent adreça: https://sites.google.com/insdertosa.cat/servei-comunitari-insdertosa/