El PTT Dertosa visita el Museu de les Matemàtiques

El dia 14 de març els alumnes del PTT del Dertosa d’Auxiliar de Cuina i serveis de restauració van anar fins Museu de l’Ebre per visitar el Museu de les Matemàtiques. Aquesta activitat va ser organitzada pel departament de cuina.

Durant la visita, van realitzar diverses activitats, per exemple; van fer uns enigmes que permetien resoldre problemes matemàtics.

Un cop acabada l’activitat, els alumnes van construir una estructura col·lectiva (de 4 a 5 m de diàmetre i aproximadament 1 metre d’alçada) en forma de cúpula, de Leonardo. Per a la construcció van utilitzar els bastons Leonardome que s’encavalquen mútuament. Per resoldre aquesta activitat van haver de treballar de forma cooperativa i coordinada.

Va ser molt divertida!