El PTT Dertosa participa amb La Marató

L’alumnat del PFI-PTT de l’institut Dertosa, ha volgut col·laborar aquest primer trimestre, amb la Marató de TV3. Baix l’emblema La Marató sempre batega que aquest any destina els seus fons a les malalties cardiovasculars, la principal causa de mort als països desenvolupats i un dels problemes actuals de salut pública més rellevants.

Els alumnes del PTT han elaborat uns panellets de pinyons per la castanyada. Han preparat bosses de 6 panellets diversos (pinyons, ametlla, cafè) a 3 € la bossa. L’iniciativa ha sigut un èxit i s’han venut totes les elaboracions. A partir de la setmana vinent també es realitzaran altres elaboracions com galetes de gingebre.

A més a més, l’alumnat està preparant tota la cartelleria per donar publicitat a l’esdeveniment i s’encarrega de comprar i preparar totes les comandes.