El PTT de Cuina assisteix a la xerrada_ Per què la Prevenció de riscos laborals és important per a les empreses i per a la societat

L’alumnat del PFI-PTT de l’Institut Dertosa ha participat en la xerrada impartida per Elena Ferreño, tècnica de prevenció de la Mancomunitat Sanitària de Prevenció, que durant 1 hora va tractar el tema de Per què la Prevenció de riscos laborals és important per les empreses i la societat?

Els alumnes del PFI han après la diferència entre malaltia i accident laboral, així com a identificar possibles accidents laborals. La sessió va ser molt participativa i amena! La xerrada s’emmarca dins del programa Connecta’t a l’empresa, on el nostre Institut participa activament.

Les connexió en directe amb l’empresa són d’una hora de duració i les trobareu enregistrades a site Connecta’t a l’empresa.