El PTT d’Auxiliar de cuina i serveis de restauració participa en les Jornades Professionalitzadores de Cambrils

El dijous 23 de febrer l’alumnat del PTT Dertosa van participar de les Jornades Professionalitzadores de Cambrils que apropen les experiències de professionals de renom en el món de la restauració.

Les activitats que van realitzar es van emmarcar en un programa que enguany posa l’accent en els tallers pràctics i manipulatius. Amb la participació en els tallers l’alumnat va posar en pràctica els coneixements, destreses i competències professionals que han estat treballant des de l’inici de curs. El projecte compta amb la col·laboració de diferents professionals de renom que aproparan la seva experiència a l’alumnat, a través de ponències i sobretot tallers.

L’alumnat va participar en un taller d’elaboració de makis de salmó a càrrec d’Albert Gironès i sistemes de cultiu i comercialització dels musclos i productes de marítims per Carles Fernández.