El PFI-PTT de cuina participa en la Fira de Microprojectes

L’alumnat del PFI-PTT Institut Dertosa Auxiliar de cuina i serveis de restauració va participar ahir dijous, 3 de febrer, a la Fira de Microprojectes, una mostra, en format virtual sobre el que han estat realitzant durant el primer trimestre de curs els més de 130 grups de PFI de tota Catalunya.

A banda de donar a conèixer el treball desenvolupat per cada equip d’alumnes, l’objectiu de la fira és l’aprenentatge de competències, compartir experiències amb d’altres grups del mateix àmbit professional, i afavorir el treball en xarxa.

El certamen d’ahir va ser presentat per la Cap del Servei de Programes de Qualificació i Iniciació Professional, Sra Olga Romero, i per la Coordinadora de la Unitat PFI, Sra Marta Abad. Posteriorment es va donar pas a les exposicions, de 8 minuts màxim de durada, més 2 per respondre qüestions, als 136 grups que es van presentar.

El nostre alumnat va presentar el microprojecte Preparació del catering per al professorat de cicles. Els alumnes fan una valoració molt positiva de l’activitat que suposa una experiència enriquidora, que han presentat telemàticament els seus projectes entre iguals. Podeu vore la presentació que van preparar ací