Concurs Fonix

fonix2015

Dilluns 9 de febrer es va celebrar la primera fase del concurs Fonix de llengua anglesa al nostre centre. En aquesta fase institut hi van participar 47 alumnes de tots els cursos de l’ESO i del Batxillerat, els quals havien estat escollits anteriorment pel professorat del DELLEE. Coordinat pel professor Emigdi Subirats, els alumnes guanyadors, que passaran a competir a la segona fase a Tarragona dissabte 28 de febrer, són: Laura  Oràa (1r ESO), Rosa Subirats (2n ESO), Clàudia Araujo (3r ESO), Kim Melchor (4t ESO), Jaume Guardiola (1r Batxillerat) i David Bustos (2n Batxillerat). L’alumna guanyadora de la prova de 3r ESO no pot assistir a la segona prova per motius personals, amb la qual cosa ha d’haver un desempat entre els alumnes que van quedar en segon lloc del seu nivell, el guanyador del qual passarà a la següent fase.