Erasmus+ Intercanvis de curta durada

En aquesta pàgina trobareu tota la informació per participar en les estades de curta durada d’aquest curs 23-24. Aquestes estades seran a Txèquia, Alemanya i França.

A continuació trobareu una presentació amb el procediment per participar en el procès de selecció de Txèquia, Alemanya i França:

NOU!!!
PRESENTACIÓ DE LA MOBILITAT DE TXÈQUIA DE 2n ESO

PUBLICACIÓ DE LA LLISTA D’ALUMNAT ADMÈS, EN ESPERA I ACOLLIDORS EN LA MOBILITAT DE TXÈQUIA PER A 2n ESO

A continuació podeu veure les llistes dels alumnes de 2n d’ESO que han estat seleccionats per participar a l’Erasmus de Txèquia, els que estan en llista d’espera així com els que només volen acollir i han estat selecionats. En els propers dies ens posarem en contacte amb els alumnes i les famílies per continuar amb el procés.

IMPORTANT!!!

CALENDARI INTERCANVIS TXÈQUIA I ALEMANYA

• Reunió informativa inicial famílies
    • Erasmus Alemanya: 25 de setembre a les 18:30
    • Erasmus Txèquia: després de la selecció
    • Erasmus França: després de la selecció

– 12 de setembre: Explicació alumnes batxillerat mobilitats de Txèquia: a la sala d’actes

– 19 de setembre: reunió a l’hora del pati amb els alumnes interessats de batxillerat (Txèquia)

– 10 d’octubre: data límit presentació vídeo.

– 23 d’octubre: Intercanvi Txèquia i Alemanya: Publicació llistat ordenat d’admesos i llista d’espera. Notificació a les famílies. Enviament carta autorització i pagament reserva plaça.

– 31 d’octubre: data màxima per a confirmar la reserva de la plaça

CALENDARI INTERCANVI FRANÇA

• Reunió informativa inicial famílies
    • Erasmus França: 16 d’Octubre a les 19:00h

Termini per a la presentació dels videos de l’alumnat que vol participar a l’intercanvi amb França: fins al 22 d’Octubre inclòs.

-31/10: Publicació llistat ordenat d’admesos i llista d’espera. Notificació a les famílies. Pagament reserva plaça.

-7 de novembre: data màxima per a confirmar la reserva de la plaça

Calendari intercanvis (anada)

• Txèquia: del 13 al 19 de desembre
  • Alemanya: del 15 al 22 de gener
  • França: del 3 al 10 d’abril

PUBLICACIÓ DEL LLISTAT D’ADMESOS EN LES MOBILITATS DE TXÈQUIA I ALMENAYA

A continuació podeu veure el llistat dels alumnes de 1r de Batxillerat que han estat seleccionats per participar a l’Erasmus de Txèquia i els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat que han estat seleccionats per a participar a l’Erasmus d’Alemanya. En els propers dies ens posarem en contacte amb els alumnes i les famílies per continuar amb el procés.

TXÈQUIA

ALEMANYA

PUBLICACIÓ DEL LLISTAT D’ADMESOS EN LA MOBILITAT DE FRANÇA

A continuació podeu veure el llistat dels alumnes de 2n i 3r d’ESO que han estat seleccionats per
participar a l’Erasmus de França.
procés.