Lliurament dels diplomes DELF

Dijous 26 de novembre va tenir lloc el lliurament dels diplomes DELF de llengua francesa per a l’alumnat dels cinc instituts de les Terres de l’Ebre que van participar a les proves de finals del curs acadèmic 2014-2015: institut Joaquim Bau, institut Despuig, institut de Deltebre, institut Sòl del riu d’Alcanar i institut Mare de Déu de la Candelera de l’Ametlla de mar. Va ser un acte organitzat pel Departament d’ensenyament de la Generalitat, el responsable del qual va ser la nostra companya, i professora de francès del centre, Alícia Loras. Es van repartir els diplomes de l’A-2, B-1 i B-2, en un acte força lluït, que es va concloure amb l’actuació musical organitzada pel Departament de música del nostre institut, en el qual intervingueren alumnes de 2n de batxillerat artístic acompanyades a la flauta per les joves Natàlia Pinyol i Rosa Subirats. Diversos alumnes de cada centre van explicar en francès les sensacions que tenien en rebre l’anhelat diploma i van encoratjar tothom en l’estudi de la llengua de Molière. Esperem que l’any que ve encara hi hagi més participació a les proves DELF, que es van celebrar al nostre institut.

IMG-20151127-WA0000