Exàmens dels diferents nivells de Cambridge University

Dijous 2 de març va tenir lloc al Saló d’actes del centre una xerrada informativa i didàctica per a pares i mares, a la qual també van assistir alguns alumnes, sobre els exàmens dels diferents nivells de Cambridge University als quals opten els nostres alumnes,la qual va anar a càrrec de la professora anglesa Julie, coordinadora de la preparació d’aquestes titulacions a les Terres de l’Ebre. El director del nostre centre, Joan Serra, va tornar a remarcar la importància d’aquest projecte al qual ens vam adherir, i va destacar l’esforç que suposa per al Departament de Llengües Estrangeres la seua materialització. Tanmateix, es va remarcar que volem ser ambiciosos i exigents, ja que ens marquem com a fita que la major part de l’alumnat pugui acabar el batxillerat amb la titulació corresponent al B2 del marc europeu d’ensenyament de llengües estrangeres. La professora Julie va anar explicant el format dels exàmens, les necessitats quant a la seua preparació, el model didàctic i educatiu que ofereixen, així com va encoratjar tots els alumnes assistents a matricular-s’hi per tal d’aconseguir el nivell requerit. Aquestes titulacions són acceptades per totes les universitats dels països de la Unió Europea.

img-20170302-wa0008

img-20170302-wa0007