Xerrada de l’escriptor Fernando Marías

El passat divendres 19 de febrer, l’escriptor Fernando Marías va venir al nostre institut amb motiu de realitzar una xerrada als alumnes de 4t d’ESO sobre el seu llibre Cielo abajo.

Després d’una breu presentació de l’autor per part de la professora de castellà Chelo Carceller, els alumnes van poder gaudir de les explicacions i anècdotes que van portar a l’autor a escriure el llibre.

A continuació, els assistents van poder fer preguntes a l’escriptor, ja que han llegit el llibre recentment i estaven delerosos de saber més detalls sobre aquesta obra.

Marías, acostumat al públic juvenil, va respondre encantat totes les qüestions i va insistir en el procès de creació de la pròpia obra literària.

Cielo abajo va ser galardonada amb el Premio Nacional de Literatura Infantil y Juvenil l’any 2006.