Taller de l’Escola d’Art de Tortosa.

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els Alumnes de Batxillerat d’Arts Plàstiques van fer una pràctica al Taller de l’Escola d’Art de Tortosa.
Es tractava de reconstruir una peça de terrissa, com les que es poden trobar els arqueòlegs. Van haver de fixar totes les peces i crear manualment les parts que faltaven. Tot amb materials específics i molta cura i minuciositat.
Tal com va dir la professora del taller va ser una pràctica de paciència, que és la lliçó zero per ser un bon restaurador.