Quim Melchor, Marc Eixarch i Nerea Tomàs, guanyadors del Debat en el marc del Tortosa English Festival

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

logo_english

Quim Melchor, Marc Eixarch i Nerea Tomàs, alumnes de 4t ESO, formaven l’equip guanyador a la prova El Debat en el marc del Tortosa English Festival, que va celebrar-se el passat divendres 20 de març al Campus Terres de l’Ebre de la URV. És el segon any consecutiu que l’equip del nostre centre ha resultat guanyador en aquesta interessant competició en la qual han de donar fe d’alta habilitat oratòria en llengua anglesa. Durant aquests darrers dos mesos, coordinats pel professor Emigdi Subirats, han estat assajant a consciència per aconseguir una bona preparació per al certamen. Han estat acompanyats per un grup de companys que els han ajudat notablement: Ada Lluch, Aleix Rodríguez, Anna Kàyser i Sergi Curto. El tema que van haver de discutir en la prova final va ser si els periodistes esportius només dedicaven temps als nois i menyspreaven els esports amb participació femenina. Van tenir una actuació veritablement brillant en la seua argumentació. El premi serà una estada de dos setmanes a Swansea (País de Gal·les), veritablement merescut. Moltes felicitats! Un orgull per a l’institut comptar amb alumnes de tan bon nivell d’anglès i que aconsegueixi aquests èxits.