Primer contacte amb l’alumnat de l’IGS Sassenburg

Els alumnes del 3r ESO C, que cursen l’assignatura optativa d’alemany, varen tindre el primer contacte online amb alumnat de l’IGS Sassenburg, de Gifhorn a la Baixa Saxònia, el passat dimecres 23 de novembre. Va ser un intercanvi d’informació en anglès, alemany i castellà. La professora Inga Berneburg i el professor Emigdi Subirats van explicar que enguany no es pot realitzar l’intercanvi entre els dos centres que ha tingut lloc en els darrers 4 anys, però que podem mantenir aquesta relació online que pot ser molt instructiva per als alumnes. Aquesta setmana es tornarà a repetir l’experiència.