Oriol Ologaray premiat al Tortosa English Festival

IMG-20160417-WA0003

El nostre centre va participar novament en la prova Debat en el marc del Tortosa English Festival divendres 15 d’abril a l’aula magna de la URV al campus de les Terres de l’Ebre. Els alumnes participants de 4t d’eso varen ser Marina Chavarria, Víctor Vergés i Júlia Blasco. L’equip guanyador aquest any va ser el que representava el col·legi Teresí de Tortosa, les tres membres del qual gaudiran d’una estada de 21 dies gratuïta a la universitat de Swansea a l’estiu.

Enguany com a novetat s’incloïa una altra prova dedicada als alumnes del primer cicle de l’eso. Van haver de defensar diversos postulats sobre el canvi climàtic des del punt de vista de diversos països d’arreu del món, en el cas del nostre equip el de Colòmbia. Van haver-hi tres alumnes guanyadors, un dels quals membre del nostre equip, l’Oriol Ologaray de 2n d’eso. Felicitem l’Oriol, i la resta de participants, pel seu bon nivell d’anglès i pel bon paper que van realitzar en aquesta interessant prova de nivell d’anglès.

tortosaenglishfestival_20130301110851