Classificats a la fase final catalana del Fem Matemàtiques.

Com ja vam comentar , el passat 3 d’abril es va celebrar a Cambrils la segona fase del concurs Fem Matemàtiques. A la jornada de la tarda els nostres alumnes van realitzar la prova individual, que és la que donava peu a la classificació per la fase final catalana. Estem d’enhorabona perquè dos alumnes nostres han aconseguit classificar-se, es tracta de Pau Arasa de 1r d’ESO i d’Unai Tamosinas de 2n d’ESO.
La fase final es celebrarà el proper 4 de maig a Tarragona, on els nostres dos representants faran diferents proves individuals i en equip, juntament amb la resta de classificats del territori català. A més, enguany estem de celebració, és el 25è aniversari d’aquest concurs tan engrescador que permet gaudir de jornades matemàtiques molt profitoses, tant per al’alumnat com per al professorat.
Podeu consultar el programa de la fase final.