Campionat escolar de natació

El passat dissabte 28 de novembre a les instal·lacions de la Piscina Municipal de Tortosa es va celebrar la primera jornada del campionat escolar de natació, dins de les activitats del Consell Esportiu del Baix Ebre i organitzada pel Club Natació Tortosa.

L’Institut Joaquin Bau va estar representat per un bon grup de nedadors i nedadores: Maria Tomàs, Ainoa Esteban, Lluís Piñol, Oihan Labarga, Adrià Prieto i Joan Ignasi Cid,  tots ells alumnes de 2n d’ESO de l’optativa de natació i Arian Curto, Josep Mª Cid, Cinta Conesa, Eric Castells, Lídia Rochet,… alumnes del Joaquin Bau del Club Natació Tortosa, aconseguint uns grans resultats i sobretot, gaudint d’aquest esport.

Cal destacar el nombrós públic que va assistir a aquesta matinal de natació.

Felicitar als nedadors i nedadores que hi van participar i animar als/a les nostres alumnes a provar-ho en les dues jornades que queden.

Informar també, que l’Institut Joaquin Bau i el Club Natació Tortosa tenen un conveni de col·laboració per promocionar i donar a conèixer la natació entre els/les nostres alumnes.

Podeu trobar més informació a https://www.facebook.com/NatacioTortosa/