Trobada de tenis taula

El passat dimecres 24 de novembre alumnes de l’Institut Joaquin Bau i de l’Institut Cristòfol Despuig van trobar-se a les instal·lacions del Club Tenis Taula de Tortosa a la Nau del Parc per participar en una competició de tenis taula entre centres, amb la col·laboració del Club de Tennis Taula Tortosa i amb la supervisió del seu director tècnic Ivan Sanahuja.
Aquesta activitat està emmarcada dins del Pla Català d’Esport a l’Escola i se’n realitzaran dos més al llarg del curs, una al segon trimestre i una altra al tercer.
Van participar-hi un total de 24 alumnes, 12 de cada centre, enfrontant-se entre ells amb l’objectiu de gaudir d’aquest esport i millorar el seu nivell tècnic. Felicitar als palistes que hi van participar i animar als/a les nostres alumnes que els hi agrada aquest esport a provar-ho en les dues jornades que queden.
Informar també, que l’Institut Joaquin Bau i el Club Tenis Taula tenen un conveni de col·laboració per promocionar i donar a conèixer el tenis taula entre els/les nostres alumnes.

tt tt2 tt3