2013 Visita als estudis de TV3 i Catalunya Ràdio .

El dilluns 17 de desembre els alumnes de Revista i de 4t Humanístic vam anar d’excursió a Barcelona i allí vam visitar els estudis de TV3 i Catalunya Ràdio .

Van veure des de l’interior les interioritats de TV3, “La teva”: l’edifici dels esports i dels telenotícies, la zona de redacció, el plató del telenotícies, i altres platós, com el de Divendres i el muntatge del decorat d’Ànima,  les unitats mòbils. Per finalitzar la visita vam veure una de les sales de maquillatge i perruqueria i el saló dels convidats VIP.

Els alumnes de quart van anar a visitar la Barcino Romana i els de tercer vam anar amb el Tram fins als estudis de Catalunya Ràdio, on vam poder assistir de públic al programa d’Àngel Llàtzer i Manu Guix,  Els Optimistes.

En acabar, sessió de fotos amb Àngel Llàtzer i alguns alumnes de tercer amb els cantants del grup Nyandú.

Irene López

TV3