Alumnes premiades al concurs “Relat o conte solidari de Nadal” de la biblioteca Marcel·lí Domingo

Era la tarda del dia 22 de desembre quan dues alumnes de 1er. ESO van rebre una trucada telefònica de la Biblioteca Marcel.li Domingo de Tortosa. Havien presentat un relat al concurs “Relat o conte solidari de Nadal” i estaven premiades, encara que no els podien dir en quina categoria ni quin premi els havia estat otorgat… ho sabrien el dia 27 de desembre a la tarda,  en l’entrega de premis.

Va arribar el dia esperat. A la Bibliotecaestaven els membres del jurat, representants de les entitats culturals, premiats i familiars. Després de les presentacions formals va començar l’ entrega de premis. Les alumnes premiades ho van ser en la Categoria B del concurs, i van guanyar el primer i segon premi.  Quin va ser el premi? Un lot cultural que contenia cinc llibres, un CD de música tradicional i dues entrades per al Museu Arqueològic de Tortosa.

En acabar l’acte, es va fer una fotografia de tots el participants, membres del jurat i Organitzadors.  Si voleu llegir els relats són al blog de la Biblioteca Marcel.li Domingo. Va ser una nova experiència per a les premiades, un bon record.

Laia Viñas i Maria Ortiz   1r ESO D

biblioteca