PROBLEMES A L’ESPRINT (10/02/2016)

És el segon any que un grup d’alumnes de batxillerat participa en l’activitat de matematiques “Problemes a l’esprint”  (http://www.cangur.org/esprint/esprint1516/2016btx/), convocada conjuntament per la FEEMCAT, el cesire/creamat del Departament d’Ensenyament i la Societat Catalana de Matemàtiques.

En un missatge enviat pels alumnes a l’organitzador principal l’Antoni Gomà, es pot llegir:

“Avui hem pogut xalar un ratet fent els problemes a l’esprint. La veritat és que ens ho hem passat molt bé! El 10 no l’hem pogut acabar, esperarem la vostra solució…”

La resposta de l’Antoni Gomà ha estat:

“Estos missatges són els que ens fan animar a continuar organitzant activitats. Cada vegada que llegim “hem xalat fent matemàtiques” els de la comissió també xalem.

Avui estem sorpresos perquè no pensàvem que us fes estar tanta estona barallant-vos amb els problemes. Demà publicarem les solucions.
Segurament ja us han explicat que “fa un quant temps”  (del 1976 al 1983)  jo vaig estar per ací a Tortosa  i si parlo del “meu institut”… per a mi serà sempre el de Tortosa.  Records.”
Des del Departament de Matemàtiques felicitats a tots, alumnat i organització.