Visita del músic Amado Jaén

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de 1r de batxillerat artístic varen rebre la visita del prestigiós músic Amado Jaén  el passat 28 de gener. Els va fer cinc cèntims de la seua trajectòria com a músic professional que abraça diverses dècades durant les quals ha assaborit l’èxit en nombroses ocasions. Nascut a Tetuán, al Marroc, hem de destacar alguns punts claus de la seua brillant trajectòria professional: ha estat baixista del grup “Los Diablos”; ha realitzat la seua activitat musical en països diversos com Cuba o Mèxic; ha composat nombroses cançons de gran èxit com la que va representar TVE al festival d’Eurovisión de 1981. Els alumnes varen gaudir d’aquesta xerrada amb un compositor i músic de notable experiència i amb una trajectòria llarguíssima. El Departament de música aposta fermament per aquest tipus d’activitats que apropa professionals de la música als estudiants.