Jaume Guardiola, alumne de 1r de Batxillerat B, ha accedit a la fase final de Catalunya del concurs Fonix, de llengua anglesa, en aconseguir una nota extraordinària en la prova de la demarcació de Tarragona celebrada el passat 28 de febrer. Aquesta prova final tindrà lloc a Barcelona el proper dissabte 18 d’abril. Li desitgem molta sort i molt d’encert. Serà acompanyat pel professor del Departament de Llengües Estrangeres, Emigdi Subirats, coordinador de la prova a nivell d’institut. La resta participants de l’institut han aconseguit igualment uns resultats molt acceptables, tot i que només tres alumnes per nivell i de tota la demarcació de Tarragona podien arribar a l’esmentada final. Tots i totes ens han representat a un gran nivell. Ens felicitem tots plegats!