Elly, la nostra auxiliar de conversa

Elly és l’auxiliar de conversa del departament de llengües estrangeres. És professora i pintora, ha realitzat nombrosos cursos en l’àmbit artístic i pictòric. Dimecres 1 de febrer va impartir una conferència en anglès sobre les seues habilitats artístiques a l’alumnat de 2n batxillerat F, l’artístic, a l’hora de tutoria. Els va anar explicant la seua passió artística a través de la seua producció ja realitzada a Tortosa, així com els va encoratjar a fer estudis artístics a la universitat l’any que ve. Els alumnes també van explicar en anglès les seues inquietuds. Va resultar una xerrada didàctiva i educativa, classe d’anglès i d’art.

img-20170201-wa0002 img-20170201-wa0001 img-20170201-wa0000