Visita de les exalumnes Rita Prieto i Laia Vicient

Les exalumnes Rita Prieto i Laia Vicient van realitzar una xerrada sobre els seus estudis actuals a Llotja als alumnes de la tutoria de 2n de batxillerat F, l’artístic. Van fer cinc cèntims de la seua vida a la ciutat i, sobretot, del tipus d’ensenyament que ofereix la prestigiosa escola barcelonina. Van fer comparacions d’assignatures entre el batxillerat artístic i les que rebien actualment, així com van valorar molt positivament l’ensenyament rebut al nostre centre. Vàrem poder gaudir d’una activitat didactica molt interessant.

img-20170202-wa0002