E-twinning en alemany amb una escola polonesa

Els 15 alumnes de 1r de batxillerat que cursen l’assignatura d’alemany durant aquest curs 2021-2022 han endegat aquesta primavera un projecte e-twinning amb una escola de la regió de Masòvia (en polonès Mazowsze), situada al centre-est del país que compta amb Varsòvia com a capital. El projecte es titula Freizeit (temps lliure), i està orientat a analitzar i comparar la manera com els adolescents catalans i polonesos passen el temps lliure. Ja han enregistrat alguns vídeos, a la vegada que han anat penjant les presentacions corresponents i les explicacions de les seues afeccions favorites. La professora polonesa responsable del projecte és Izabella Bakierzynska.